Dla kogo?
Studia magisterskie na kierunku zarządzanie ze specjalnością „Zarządzanie w administracji publicznej” to dwuletnie studia drugiego stopnia, które pozwalają na zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania w sektorze publicznym.
Program nauczania skupia się na zagadnieniach dotyczących funkcjonowania administracji publicznej, jej instytucji oraz organizacji pozarządowych. Studenci poznają zasady zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego, instytucjach rządowych, sektorze ochrony zdrowia i edukacji, a także w organizacjach pozarządowych.
Główne tematy omawiane na zajęciach to m.in.:
- zasady funkcjonowania administracji publicznej, jej struktura i organizacja,
- planowanie i polityka publiczna,
- finansowanie i budżetowanie w sektorze publicznym,
- prawo administracyjne,
- nadzór i kontrola w administracji publicznej,
- zarządzanie projektami w sektorze publicznym.
Studia są skierowane dla osób zainteresowanych pracą w administracji publicznej, w tym na stanowiskach menedżerskich. Mogą również przydać się w pracy w organizacjach pozarządowych, które działają w sektorze publicznym. Absolwenci będą posiadać wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania, prawa, finansów, psychologii oraz polityki publicznej, co otwiera wiele możliwości na rynku pracy.
Program studiów
W ramach kierunku Zarządzanie i specjalności Zarządzanie w administracji publicznej, będziesz brać udział w takich zajęciach, jak:
- Koncepcje zarządzania,
- Makroekonomia,
- Przedsiębiorczość,
- Rachunkowość zarządcza,
- Statystyka matematyczna,
- Etyka,
- Logistyka,
- Marketing międzynarodowy,
- Psychologia społeczna,
- Zarządzanie procesami,
- Zarządzanie strategiczne,
- Prawo handlowe,
- Kierowanie zespołem,
- Prawo administracyjne,
- Audyt i kontrola wewnętrzna,
Zobacz pełny program studiów (kliknij w linka)
Rekrutacja
- Pierwszym krokiem jest uzupełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się przy wybranym kierunku
- Po wysłaniu elektronicznego formularza zgłoszeniowego, zostaniesz przekierowany/a do systemu rekrutacyjnego ClaudA w którym już samodzielnie przejdziesz proces rekrutacji w 5 prostych krokach
Przed rozpoczęciem procesu rekrutacyjnego przygotuj niezbędne dokumenty, takie jak:
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (koniecznie podpisana);
- 1 kolorowe zdjęcie (3,5 cm * 4,5 cm);
- Dowód opłaty wpisowej 85 zł.
Uzupełniasz dane w systemie, drukujesz i podpisujesz niezbędne formularze, skanujesz do systemu i zapisujesz się na studia. Uczelnia weryfikuje poprawność przesłanej dokumentacji, jeżeli wszystko zrobiłeś poprawnie – witamy Cię w gronie słuchaczy. Jeżeli coś wymaga poprawy/uzupełnienia otrzymasz informację zwrotną co należy poprawić.
Zawsze też służymy Ci pomocą – zadzwoń lub napisz, jesteśmy dla Ciebie
Opłaty
Czesne za 1 rok studiów wynosi 6480 zł
Istnieje możliwość rozłożenia rocznego czesnego na 10 rat po 648 zł.
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł
Opłata wpisowa na I rok studiów wynosi 215 zł
Jednorazowa opłata wpisowa na II lub wyższy rok studiów (w przypadku studiów z transferem ocen) wynosi 850 zł
Opłaty administracyjne pozostałe:
-za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej: 22 zł
-dodatkowego odpisu dyplomu lub suplementu do dyplomu w tłumaczeniu na język obcy: 20 zł
-za wydanie duplikatu legitymacji studenckiej pobiera się opłatę o połowę wyższą od kwoty pierwotnej
-za legalizację dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą pobiera się opłatę w wysokości : 26 zł
Jednorazowa opłata za dodatkową specjalność : 2500 zł
Pamiętaj, że istnieje możliwość dofinansowania studiów z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
U nas masz gwarancję uruchomienia kierunku