Dla kogo?
Studia licencjackie na specjalności Specjalista ds. Administracji Publicznej są skierowane do ambitnych i zainteresowanych osobami, które pragną zrozumieć kompleksowe wyzwania związane z zarządzaniem w sektorze publicznym. Jeśli jesteś osobą zorientowaną na służbę publiczną, która chce zdobyć praktyczne umiejętności i wiedzę w zakresie administracji publicznej, ta specjalność może być idealnym wyborem dla Ciebie.
Program studiów
Jeśli zdecydujesz się na wybór specjalności Specjalista ds. administracji publicznej, możesz mieć pewność, że to studia, których nie pożałujesz! Na AWP zajęcia z administracji publicznej prowadzone są przez praktyków w danej dziedzinie.
W ramach toku studiów i specjalności, będziesz uczestniczyć m.in. w zajęciach jak:
- Narzędzia informatyki,
- Podstawy zarządzania,
- Podstawy ekonomii,
- Ekonomia menadżerska,
- Pozyskiwanie informacji i ochrona własności intelektualnej,
- Komunikacja interpersonalna,
- Zarządzanie jakością,
- Zarządzanie projektami,
- Zarządzanie zasobami ludzkimi,
- Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych,
- Badania marketingowe,
- Myślenie kreatywne i krytyczne,
- Podstawy organizacji,
- Rachunkowość finansowa,
- Podstawy prawa,
- KPA i jego rola w pracy urzędnika, w ramach tych zajęć dowiesz się więcej o:
- Obowiązkach urzędnika i jego odpowiedzialnościach,
- Roli postanowień w administracyjnym toku instancji,
- Zagadnieniach ogólnych postępowania administracyjnego,
- Doręczeniach, wezwaniach i terminach,
- Kontroli prawidłowości decyzji.
- Zarządzanie dystrybucją i sprzedażą,
- Media społecznościowe,
- Systemy informatyczne,
- Zachowania organizacyjne.
Zobacz pełny program studiów (kliknij w linka)
Rekrutacja
- Pierwszym krokiem jest uzupełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się u dołu strony AWP przy wybranym kierunku
- Po wysłaniu do nas elektronicznego formularza zgłoszeniowego, otrzymasz login i hasło do systemu rekrutacyjnego
- W systemie rekrutacyjnym już samodzielnie przejdziesz proces rekrutacji który zamyka się w 5 prostych krokach
Przed rozpoczęciem procesu rekrutacyjnego przygotuj niezbędne dokumenty, takie jak:
- Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (koniecznie podpisana);
- 1 kolorowe zdjęcie (3,5 cm * 4,5 cm);
- Dowód opłaty wpisowej 85 zł.
Uzupełniasz dane w systemie, drukujesz i podpisujesz niezbędne formularze, skanujesz do systemu i zapisujesz się na studia. Uczelnia weryfikuje poprawność przesłanej dokumentacji, jeżeli wszystko zrobiłeś poprawnie – witamy Cię w gronie słuchaczy. Jeżeli coś wymaga poprawy/uzupełnienia otrzymasz informację zwrotną co należy poprawić.
Zawsze też służymy Ci pomocą – zadzwoń lub napisz, jesteśmy dla Ciebie
Opłaty
Czesne za 1 rok studiów wynosi 5680 zł
Istnieje możliwość rozłożenia rocznego czesnego na 10 rat po 568 zł.
Opłata rekrutacyjna wynosi 85 zł
Opłata wpisowa na I rok studiów wynosi 215 zł
Jednorazowa opłata wpisowa na II lub wyższy rok studiów (w przypadku studiów z transferem ocen) wynosi 850 zł
Opłaty administracyjne pozostałe:
-za wydanie elektronicznej legitymacji studenckiej: 22 zł
-dodatkowego odpisu dyplomu lub suplementu do dyplomu w tłumaczeniu na język obcy: 20 zł
-za wydanie duplikatu legitymacji studenckiej pobiera się opłatę o połowę wyższą od kwoty pierwotnej
-za legalizację dokumentów przeznaczonych do obrotu prawnego z zagranicą pobiera się opłatę w wysokości : 26 zł
Jednorazowa opłata za dodatkową specjalność : 2500 zł
Pamiętaj, że istnieje możliwość dofinansowania studiów z Krajowego Funduszu Szkoleniowego
U nas masz gwarancję uruchomienia kierunku
Dyplom / kwalifikacje
Po ukończeniu studiów i obronie pracy dyplomowej otrzymasz tytuł naukowy ,,licencjat”.
Zobacz jaki wygląda dyplom, który otrzymasz: (Kliknij w linka)
Perspektywy zawodowe
Nasi absolwenci są przygotowani do podjęcia pracy w roli:
Pracowników w strukturach administracji publicznej różnego szczebla – samorządowej, rządowej, centralnej, terytorialnej;
- Pracowników organizacji pozarządowych,
- Specjalistów ds. organizacji pożytku publicznego,
- Specjalistów ds. administracji,
- Kierownika placówek samorządowych,
- Doradcy ds. procedur,
- Doradcy ds. przepisów prawnych w zarządzaniu organizacją,
- Urzędników administracji publicznej.