Opis
Cel studiów podyplomowych z zarządzania marketingiem
Zarządzanie marketingowe to wybór metod marketingu, które pozwolą osiągnąć zamierzony cel.
Głównym celem studiów podyplomowych z zarządzania marketingiem jest przygotowanie słuchaczy do roli menadżera w dziale marketingu.
W tym celu zyska wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze układania strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa oraz kierowania działem marketingowym.
Absolwent będzie posiadał szerokie kompetencje w zakresie działań marketingowych, piarowych i sprzedażowych.
Co musisz wiedzieć o studiach podyplomowych w zakresie zarządzania marketingiem ?
Zarządzanie marketingowe to przede wszystkim:
- wyznaczanie celów,
- planowanie działań, przez które cele zostaną osiągnięte,
- organizowanie pracy ludzi, którzy odpowiadają za wywiązanie się z zadań,
- kontrolowanie czy cele są osiągane.
Zarządzanie marketingowe to analizowanie sytuacji na rynku towarów i usług, a także przygotowywanie strategii sprzedaży i promocji w oparciu o bogatą wiedzę dotyczącą procedur i narzędzi menedżerskich. Znajomość warunków makro- i mikroekonomicznych gospodarki rynkowej pozwala w znacznym stopniu przewidzieć zachowania klientów i sprzedawców, a co za tym idzie popyt i podaż. Studia z zakresu zarządzania marketingowego to przyswajanie sobie umiejętności wnikliwej analizy bieżącej sytuacji i wyciągania z niej wniosków i prognoz, tworzenia adekwatnych planów biznesowych i praktycznych kalkulacji w sferze finansowej.
Absolwenci studiów podyplomowych zdobędą umiejętność zarządzania procesem marketingowym.
Na studiach podyplomowych zdobędą wiedzę z zakresu strategii marketingowej i metod, które się w niej wykorzystuje.
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych daje Ci kwalifikacje do zarządzania marketingiem w firmach, w których chciałbyś pracować.
Dla kogo?
Nasze studia kierowane są zarówno do specjalistów, menedżerów marketingu, jak i samodzielnych przedsiębiorców i analityków. Ukończenie studiów dotyczących marketingu i sprzedaży wiąże się z nową wiedzą, dającą szansę na awans lub całkowitą zmianę pracy.
Zasady rekrutacji
- Studia podyplomowe są przeznaczone dla absolwentów szkół wyższych I i II stopnia
- O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń
- Zapisy odbywają się poprzez podanie w wersji elektronicznej
Dlaczego wybrać ten kierunek?
Koszty i efekty działań marketingowych często nie idą ze sobą w parze
A może zajmujesz się zarządzaniem przedsiębiorstwem i chcesz zyskać nowe kompetencje?
Jeśli interesuje Cię któraś z tych opcji — nie zwlekaj!
Ukończenie studiów podyplomowych z zarządzania marketingiem to okazja do przebranżowienia się lub awansowania na wyższe stanowisko.
Przedsiębiorcom zależy na sprawnym prowadzeniu działalności marketingowej
Potrzebują do tego specjalisty, który będzie w stanie wprowadzić system zarządzania, który da długofalowe efekty.
Potencjalne miejsca pracy po studiach podyplomowych z zarządzania marketingiem
- menedżer marketingu,
- brand manager,
- sales manager,
- customer experience manager,
- social media manager i inne.
- dyrektor/prezes ds. marketingu, sprzedaży
- kierownik działu sprzedaży i marketingu
- key account manager
- przedstawiciel handlowy
- menedżer produktu, marki, sprzedaży
- specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
- specjalista ds. kreowania wizerunku
- rzecznik prasowy
- pracownik agencji reklamowej.
Studia pozwalają zdobyć lub uzupełnić wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu, przydatną do zarządzania małą i średnią firmą, pracy na różnych stanowiskach związanych z marketingiem.
Jakie kompetencje zyskują absolwenci kierunku zarządzanie marketingiem?
Przede wszystkim to wiedza z zakresu marketingu, w tym
- Metody strategii marketingowej
- Metody strategii wizerunkowej,
- Metody strategii komunikacji
- Strategia w e-marketingu
- Instrumenty marketingu
- Metody prowadzenia badania marketingowych
- Zagadnienie budżetowania w marketingu
Kierowanie działalnością marketingową
- planowanie marketingowe
- strategie marketingowe
- organizowanie działalności marketingowej
- audyt i stałe usprawnianie działań marketingowych
- management operacyjny (koszty, przychody, zwroty z inwestycji w media)
- analiza danych(analityka internetowa)
Umiejętności praktyczne
- orientacja marketingowa przedsiębiorstwa,
- zarządzanie marketingiem a zarządzanie przedsiębiorstwem,
- strategiczne i operacyjne decyzje marketingowe,
- analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa (analiza rynku, sektora konkurencyjnego, otoczenia dalszego, aktywów rynkowych – wykorzystanie metody ABC, cyklu życia produktu, portfelowej, SWOT),
- planowanie marketingu (cele marketingowe i ich miejsce w strukturze celów przedsiębiorstwa)
- planowanie i realizowanie działań marketingowych i public relations zgodnych z trendami, między innymi marketing internetowy.
Zarządzanie marketingiem to studia podyplomowe, w których trakcie masz szansę poznać wykładowców z ogromnym doświadczeniem z zakresu marketingu i zarządzania, rozwiązywania problemów w zespole i przedsiębiorstwie.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.