Zarządzanie marketingiem

3 200

Czas trwania: 2 semestry
Forma zajęć: online/studia zdalne w pełni interaktywne
Dla kogo: to kierunek, który dedykowany jest do osób, które chcą np. poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu, jak i tych, dla których to całkowicie nowy temat.
Korzyści: dyplom/ świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Płatności: możliwość rozłożenia czesnego na 10 rat po 320 zł

 

Brak w magazynie

Kategoria:

Opis

Cel studiów podyplomowych z zarządzania marketingiem

Zarządzanie marketingowe to wybór metod marketingu, które pozwolą osiągnąć zamierzony cel.

Głównym celem studiów podyplomowych z zarządzania marketingiem jest przygotowanie słuchaczy do roli menadżera w dziale marketingu.

W tym celu zyska wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze układania strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa oraz kierowania działem marketingowym.

Absolwent będzie posiadał szerokie kompetencje w zakresie działań marketingowych, piarowych i sprzedażowych.

Co musisz wiedzieć o studiach podyplomowych w zakresie zarządzania marketingiem ?

Zarządzanie marketingowe to przede wszystkim:
  • wyznaczanie celów,
  • planowanie działań, przez które cele zostaną osiągnięte,
  • organizowanie pracy ludzi, którzy odpowiadają za wywiązanie się z zadań,
  • kontrolowanie czy cele są osiągane.

Zarządzanie marketingowe to  analizowanie sytuacji na rynku towarów i usług, a także przygotowywanie strategii sprzedaży i promocji w oparciu o bogatą wiedzę dotyczącą procedur i narzędzi menedżerskich. Znajomość warunków makro- i mikroekonomicznych gospodarki rynkowej pozwala w znacznym stopniu przewidzieć zachowania klientów i sprzedawców, a co za tym idzie popyt i podaż. Studia z zakresu zarządzania marketingowego to przyswajanie sobie umiejętności wnikliwej analizy bieżącej sytuacji i wyciągania z niej wniosków i prognoz, tworzenia adekwatnych planów biznesowych i praktycznych kalkulacji w sferze finansowej.

Absolwenci studiów podyplomowych zdobędą umiejętność zarządzania procesem marketingowym.

Na studiach podyplomowych zdobędą wiedzę z zakresu strategii marketingowej i metod, które się w niej wykorzystuje.

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych daje Ci kwalifikacje do zarządzania marketingiem w firmach, w których chciałbyś pracować.

Dla kogo?

Nasze studia kierowane są zarówno do specjalistów, menedżerów marketingu, jak i samodzielnych przedsiębiorców i analityków. Ukończenie studiów dotyczących marketingu i sprzedaży wiąże się z nową wiedzą, dającą szansę na awans lub całkowitą zmianę pracy.

Zasady rekrutacji

  • Studia podyplomowe są przeznaczone dla absolwentów szkół wyższych I i II stopnia
  • O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń
  • Zapisy odbywają się poprzez podanie w wersji elektronicznej

Dlaczego wybrać ten kierunek?

Koszty i efekty działań marketingowych często nie idą ze sobą w parze

A może zajmujesz się zarządzaniem przedsiębiorstwem i chcesz zyskać nowe kompetencje?

Jeśli interesuje Cię któraś z tych opcji — nie zwlekaj!

Ukończenie studiów podyplomowych z zarządzania marketingiem to okazja do przebranżowienia się lub awansowania na wyższe stanowisko.

Przedsiębiorcom zależy na sprawnym prowadzeniu działalności marketingowej

Potrzebują do tego specjalisty, który będzie w stanie wprowadzić system zarządzania, który da długofalowe efekty.

Potencjalne miejsca pracy po studiach podyplomowych z zarządzania marketingiem

  • menedżer marketingu,
  • brand manager,
  • sales manager,
  • customer experience manager,
  • social media manager i inne.
  • dyrektor/prezes ds. marketingu, sprzedaży
  • kierownik działu sprzedaży i marketingu
  • key account manager
  • przedstawiciel handlowy
  • menedżer produktu, marki, sprzedaży
  • specjalista ds. szkoleń w zakresie technik sprzedaży
  • specjalista ds. kreowania wizerunku
  • rzecznik prasowy
  • pracownik agencji reklamowej.

Studia pozwalają zdobyć lub uzupełnić wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu, przydatną do zarządzania małą i średnią firmą, pracy na różnych stanowiskach związanych z marketingiem.

Jakie kompetencje zyskują absolwenci kierunku zarządzanie marketingiem?

Przede wszystkim to wiedza z zakresu marketingu, w tym 

  • Metody strategii marketingowej
  • Metody strategii wizerunkowej,
  • Metody strategii komunikacji
  • Strategia w e-marketingu
  • Instrumenty marketingu
  • Metody prowadzenia badania marketingowych
  • Zagadnienie budżetowania w marketingu

Kierowanie działalnością marketingową

  • planowanie marketingowe  
  • strategie marketingowe  
  • organizowanie działalności marketingowej  
  • audyt i stałe usprawnianie działań marketingowych
  • management operacyjny (koszty, przychody, zwroty z inwestycji w media)
  • analiza danych(analityka internetowa)

Umiejętności praktyczne 

  • orientacja marketingowa przedsiębiorstwa,
  • zarządzanie marketingiem a zarządzanie przedsiębiorstwem,
  • strategiczne i operacyjne decyzje marketingowe,
  • analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa (analiza rynku, sektora konkurencyjnego, otoczenia dalszego, aktywów rynkowych – wykorzystanie metody ABC, cyklu życia produktu, portfelowej, SWOT),
  • planowanie marketingu (cele marketingowe i ich miejsce w strukturze celów przedsiębiorstwa)
  • planowanie i realizowanie działań marketingowych i public relations zgodnych z trendami, między innymi marketing internetowy.

Zarządzanie marketingiem to studia podyplomowe, w których trakcie masz szansę poznać wykładowców z ogromnym doświadczeniem z zakresu marketingu i zarządzania, rozwiązywania problemów w zespole i przedsiębiorstwie. 

Dla kogo?

Chyba nikt nie ma wątpliwość, jak bardzo zarządzanie marketingiem jest aspektem istotnym w prawidłowym funkcjonowaniu biznesu. Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University to okazja zarówno dla osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu, jak i tych, dla których to całkowicie nowy temat.

Oferowane przez nas studia kierowane są zarówno do specjalistów, menedżerów marketingu, jak i samodzielnych przedsiębiorców i analityków. Ukończenie studiów dotyczących marketingu i sprzedaży wiąże się z nową wiedzą, dającą szansę na awans lub całkowitą zmianę pracy.

Co musisz wiedzieć o studiach podyplomowych Zarządzanie marketingiem?

Studia podyplomowe w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University to okazja nie tylko do pogłębiania i aktualizowania swojej wiedzy. To szansa na zdobycie nowych, cennych doświadczeń, które w przyszłości można przełożyć m.in. na efektywne zarządzanie zasobami ludzkimi.

Zarządzanie marketingiem to studia podyplomowe, w których trakcie masz szansę poznać wykładowców z ogromnym doświadczeniem z zakresu marketingu i zarządzania, rozwiązywania problemów w zespole i przedsiębiorstwie. To praktycy handlu zagranicznego, marketingu i sprzedaży. Studia podyplomowe to także sposób, by nawiązać nowe znajomości z ludźmi, którzy już mają doświadczenie biznesowe. Wspólne projekty, praktyczne zajęcia, warsztaty symulacyjne – to wszystko prowadzi do pogłębienia wiedzy w prosty i przyjazny sposób.

Program studiów podyplomowych

Nauka prowadzona jest w formie warsztatów i case studies, które dokładnie odzwierciedlają aktualne realia. U nas zdobędziesz praktyczną wiedzę która wykorzystasz od razu w praktyce

Na jakie przedmioty będziesz uczęszczać?

  • Interakcja człowiek-komputer;
  • Marketing personalny;
  • Myślenie krytyczne i kreatywne;
  • Zachowania organizacyjne;
  • Kształtowanie kampanii promocyjnych;
  • Promocja osobista i techniki sprzedaży;
  • Zarządzanie innowacjami i innowatyka.

Rekrutacja

  • Pierwszym krokiem jest uzupełnienie formularza zgłoszeniowego znajdującego się u dołu strony AWP przy wybranym kierunku
  • Po wysłaniu do nas elektronicznego formularza zgłoszeniowego, otrzymasz login i hasło do systemu rekrutacyjnego
  • W systemie rekrutacyjnym już samodzielnie przejdziesz proces rekrutacji który zamyka się w 5 prostych krokach

Przed rozpoczęciem procesu rekrutacyjnego przygotuj niezbędne dokumenty, takie jak:

  • Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (koniecznie podpisana);
  • 1 kolorowe zdjęcie (3,5 cm * 4,5 cm);
  • Dowód opłaty wpisowej 85 zł.

Uzupełniasz dane w systemie, drukujesz i podpisujesz niezbędne formularze, skanujesz do systemu i zapisujesz się na studia. Uczelnia weryfikuje poprawność przesłanej dokumentacji, jeżeli wszystko zrobiłeś poprawnie – witamy Cię w gronie słuchaczy. Jeżeli coś wymaga poprawy/uzupełnienia otrzymasz informację zwrotną co należy poprawić. 

Zawsze też służymy Ci pomocą – zadzwoń lub napisz, jesteśmy dla Ciebie

Opłaty

Czesne za cały tok studiów wynosi 3200 zł

Istnieje możliwość rozłożenia czesnego na 10 rat po 320 zł.

Jednorazowa opłata wpisowego to 85 zł

Pamiętaj, że istnieje możliwość dofinansowania studiów z Krajowego Funduszu Szkoleniowego

U nas masz gwarancję uruchomienia kierunku

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Zarządzanie marketingiem”